ХИБРИДЕН МОТОР |
БЕНЗИН МОТОР |
|
---|---|---|
МЕТОД НА РАБОТА | Погон на бензин и електричен мотор | Погон на бензински мотор |
ШТО ГИ ДВИЖИ ТРКАЛАТА? | Бензински мотор, електричен мотор или двата мотори | Бензински мотор |
КАКО ДА ЈА ПОЛНИТЕ БАТЕРИЈАТА? | Батеријата се полни додека возите благодарение на бензинскиот мотор и регенеративното сопирање | Батеријата се полни додека возите, но не го стартува електричниот мотор |
ДАЛИ ВИ ТРЕБА БЕНЗИН? | Да | Да |
КАКО СЕ ЧУВСТВУВА УПРАВУВАЧОТ? | Инстант испорака на вртежен момент и потивко возење | Вообичаено чувство на возење бензински мотор |
ЕМИСИИ НА Co2 | Значително помали емисии⁽²⁾ | Норма на емисија |
КОЛКУ МОЖАМ ДА ВОЗАМ НА 100% ЕЛЕКТРИЧЕН ПОГОН? | 67%⁽³⁾ | 0% |
ХИБРИДЕН МОТОР |
БЕНЗИН МОТОР |
|
---|---|---|
МЕТОД НА РАБОТА | Погон на бензин и електричен мотор | Погон на бензински мотор |
ШТО ГИ ДВИЖИ ТРКАЛАТА? | Бензински мотор, електричен мотор или двата мотори | Бензински мотор |
КАКО ДА ЈА ПОЛНИТЕ БАТЕРИЈАТА? | Батеријата се полни додека возите благодарение на бензинскиот мотор и регенеративното сопирање | Батеријата се полни додека возите, но не го стартува електричниот мотор |
ДАЛИ ВИ ТРЕБА БЕНЗИН? | Да | Да |
КАКО СЕ ЧУВСТВУВА УПРАВУВАЧОТ? | Инстант испорака на вртежен момент и потивко возење | Вообичаено чувство на возење бензински мотор |
ЕМИСИИ НА Co2 | Значително помали емисии⁽²⁾ | Норма на емисија |
КОЛКУ МОЖАМ ДА ВОЗАМ НА 100% ЕЛЕКТРИЧЕН ПОГОН? | 67%⁽³⁾ | 0% |
ХИБРИДЕН МОТОР |
БЕНЗИН МОТОР |
|
---|---|---|
МЕТОД НА РАБОТА | Погон на бензин и електричен мотор | Погон на бензински мотор |
ШТО ГИ ДВИЖИ ТРКАЛАТА? | Бензински мотор, електричен мотор или двата мотори | Бензински мотор |
КАКО ДА ЈА ПОЛНИТЕ БАТЕРИЈАТА? | Батеријата се полни додека возите благодарение на бензинскиот мотор и регенеративното сопирање | Батеријата се полни додека возите, но не го стартува електричниот мотор |
ДАЛИ ВИ ТРЕБА БЕНЗИН? | Да | Да |
КАКО СЕ ЧУВСТВУВА УПРАВУВАЧОТ? | Инстант испорака на вртежен момент и потивко возење | Вообичаено чувство на возење бензински мотор |
ЕМИСИИ НА Co2 | Значително помали емисии⁽²⁾ | Норма на емисија |
КОЛКУ МОЖАМ ДА ВОЗАМ НА 100% ЕЛЕКТРИЧЕН ПОГОН? | 67%⁽³⁾ | 0% |
Педалата e-Pedal Step е ексклузивна технологија на брендот Nissan. Ви овозможува ефикасно забрзување и забавување при брзини поголеми од 10 km/h само со помош на педалата за гас. Педалата на сопирачката сè уште ви стои на располагање кога сакате посилно да сопирате или целосно да сопрете.
Направете го следниот чекор
ПРАВНИ БЕЛЕШКИ
Прикажаните фотографии и описи се само за референца. Во некои случаи, тие не претставуваат возило наменето за македонскиот пазар и не покажуваат конкретен модел, ниво на опрема или специјална понуда. Функциите може да не се достапни или може да бидат достапни само како опција (со дополнителни трошоци).
[1] Врз основа на споредба помеѓу Nissan Juke N-Connect 1.0 114 HP DCT и Nissan Juke N-Connect Hybrid 143 HP. Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 КС со бензински мотор: Потрошувачка на гориво (l / 100 km): 6.1 : Емисии на CO2 во комбиниран циклус на возење (g/km): 138 -139. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 КС: Потрошувачка на гориво во комбиниран циклус на возење (l / 100 km): 4,8 – 4,9; Емисии на CO2 во комбиниран циклус на возење (g/km): 108 - 109. Возилото е хомологирано во согласност со регулативите на ЕУ, т.е. со примена на процедурата за тестирање WLTP, чии резултати се повеќе во согласност со вистинската употреба. Вредностите добиени со процедурата за тестирање NEDC не се достапни за ова возило.
[2] Презентираните податоци се базираат на резултатите од интерниот тест. Во тек е хомологација. Вистинските вредности може да се разликуваат бидејќи на нив влијаат многу фактори како што се додатоците, состојбата на батеријата, работата на климатизацијата, одржувањето, стилот на возење и други нетехнички фактори како што се временските услови, вистинската рута итн.
[3] Потрошувачка на електрична енергија во градско возење, во стандардни еколошки услови на возење
[4] Важи само за верзии со менувач DCT, не и за хибриди.
[5] Работните режими се достапни само во некои верзии и влијаат на отпорот на управувачот, одговорот на гас и работата на климатизацијата.