Префрлувањето на електрични возило не мора да биде голем чекор. Постојат голем број опции околу нив што значи дека ќе го најдете совршеното возило за вас.
Префрлувањето на електрични возило не мора да биде голем чекор. Постојат голем број опции околу нив што значи дека ќе го најдете совршеното возило за вас.
Благ хибрид, оптимизирана ефикасност
Благите хибриди користат бензински мотор за напојување на тркалата со литиумска батерија која обезбедува поддршка. Системот stop-start ја зголемува ефикасноста со исклучување на моторот кога автомобилот е во мирување или кога возачот ја трга ногата од педалата за гас, со што ги намалува емисиите и трошоците за работа.
Хибрид, возбудливо електрифицирано возење
Кај хибридните возила конвенционалниот бензински мотор е дополнет со електричен мотор. Благодарение на ова, возилото ви нуди бројни предности на електрично возење, без потреба од полнење со струја. Во зависност од притисокот на педалата за гас, системот самостојно се префрла од електричен на бензински погон и обратно или пак ги комбинира.
e-POWER, моќна комбинација
e-POWER е комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор кој ги придвижува тркалата. Работи слично како електричен автомобил, намалувајќи ги издувните гасови и трошоците за работа, бидејќи не треба да го полните не мора да ги менувате ниту навиките за возење. Исто так, ја користи енергијата собрана со сопирање за полнење на батеријата.
100% електричен погон кој нè носи во иднината
Благодарение на електричниот мотор и батеријата никогаш повеќе нема да морате да посетувате бензинска пумпа. Струјата е чиста, тивка, ефикасна и поевтина, но мора да ја полните батеријата што значи дека треба да планирате подолги патувања и да инсталирате полнач дома.
Репери во областа на технологијата
Репери во областа на технологијата
Репери во областа на технологијата
Благ хибрид |
Хибрид |
e-POWER |
100% електричен погон |
|
---|---|---|---|---|
Како функционира? | Батеријата го поддржува бензинскиот мотор при забрзување и возење со постојана брзина. |
Возилото се напојува подеднакво од бензински и електричен мотор |
Комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор што ги придвижува тркалата. | Целосно напојуван од електричен мотор со батерија. |
Што ги врти тркалата? | Бензински мотор |
Комбинирано |
Електричен мотор | Електричен мотор |
Како да ја наполните батеријата? | Се полни при возење, при сопирање. |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање. |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање. | Мора да биде поврзан со полнач за да се полни. |
Потребно Ви е гориво? | Да |
Да |
Да |
Не |
Какво е искуството во возењето? | Повеќе вртежен момент со посилен одговор на гас. |
Инстант вртежен момент и тивко работење. |
Инстант вртежен момент и тивко работење. | Инстант вртежен момент и тивко работење. |
Emisije CO2* | Помали емисии[1] |
Значително помали емисии[2] |
Минимални емисии[2] | Без емисии |
Колку од времето возилото се движи со 100% електричен погон? | 0% |
67% [3][4] |
100% | 100% |
Благ хибрид |
Хибрид |
e-POWER |
100% електричен погон |
|
---|---|---|---|---|
Како функционира? | Батеријата го поддржува бензинскиот мотор при забрзување и возење со постојана брзина. |
Возилото се напојува подеднакво од бензински и електричен мотор |
Комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор што ги придвижува тркалата. | Целосно напојуван од електричен мотор со батерија. |
Што ги врти тркалата? | Бензински мотор |
Комбинирано |
Електричен мотор | Електричен мотор |
Како да ја наполните батеријата? | Се полни при возење, при сопирање. |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање. |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање. | Мора да биде поврзан со полнач за да се полни. |
Потребно Ви е гориво? | Да |
Да |
Да |
Не |
Какво е искуството во возењето? | Повеќе вртежен момент со посилен одговор на гас. |
Инстант вртежен момент и тивко работење. |
Инстант вртежен момент и тивко работење. | Инстант вртежен момент и тивко работење. |
Emisije CO2* | Помали емисии[1] |
Значително помали емисии[2] |
Минимални емисии[2] | Без емисии |
Колку од времето возилото се движи со 100% електричен погон? | 0% |
67% [3][4] |
100% | 100% |
Благ хибрид |
Хибрид |
e-POWER |
100% електричен погон |
|
---|---|---|---|---|
Како функционира? | Батеријата го поддржува бензинскиот мотор при забрзување и возење со постојана брзина. |
Возилото се напојува подеднакво од бензински и електричен мотор |
Комбинација од бензински мотор кој ја полни батеријата и електричен мотор што ги придвижува тркалата. | Целосно напојуван од електричен мотор со батерија. |
Што ги врти тркалата? | Бензински мотор |
Комбинирано |
Електричен мотор | Електричен мотор |
Како да ја наполните батеријата? | Се полни при возење, при сопирање. |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање. |
Се полни додека се вози со помош на термички мотор и регенеративно сопирање. | Мора да биде поврзан со полнач за да се полни. |
Потребно Ви е гориво? | Да |
Да |
Да |
Не |
Какво е искуството во возењето? | Повеќе вртежен момент со посилен одговор на гас. |
Инстант вртежен момент и тивко работење. |
Инстант вртежен момент и тивко работење. | Инстант вртежен момент и тивко работење. |
Emisije CO2* | Помали емисии[1] |
Значително помали емисии[2] |
Минимални емисии[2] | Без емисии |
Колку од времето возилото се движи со 100% електричен погон? | 0% |
67% [3][4] |
100% | 100% |
Избор на мотори
Избор на мотори
Избор на мотори
Благ хибрид
Хибрид
e-Power
100% електричен погон
Менувач |
Термички мотор | Електричен мотор |
Батерија |
Инвертер |
Генератор |
---|
Менувач |
Термички мотор | Електричен мотор |
Батерија |
Инвертер |
Генератор |
---|
Менувач |
Термички мотор | Електричен мотор |
Батерија |
Инвертер |
Генератор |
---|
Погон на сите тркала e-4ORCE
Не се работи за моќ туку за тоа како се користи. e-4ORCE го обезбедува целосниот потенцијал на електричното возење: благодарение на навремената испорака на сила до оние тркала на кои им е најпотребна, оваа технологија обезбедува неопислива контрола и удобност на сите видови на терени. Достапен за новиот Nissan Ariya и новиот Nissan X-Trail.
Почувствувајте ја возбудата на електричниот погон
Почувствувајте ја возбудата на електричниот погон
Почувствувајте ја возбудата на електричниот погон
QASHQAI
Ултимативен градски кросовер.
Откако го лансираше сегментот во 2007 година, Nissan QASHQAI остана омилен на толпата благодарение на својата напредна технологија, динамичните возни карактеристики типични за компактните возила и практичниот и атрактивен SUV дизајн.
JUKE
Хибриден купе кросовер
Целиот град ќе се сврти кон вас кога ќе се движите низ сообраќајот со чувство на самодоверба и правилен став со помош на интелигентни безбедносни системи⁽⁵⁾. Соединувањето со толпата не доаѓа во предвид кога станува збор за купе кросовер.
X-TRAIL
Електрифициран семеен СУВ
e-POWER е единствена технологија која гарантира одговорно и тивко возење без потреба од полнење. Достапен е и со e-4ORCE погон на сите тркала, за уште поголема динамика, стабилност и доверба во сите услови. X-Trail е достапен во електрифицирана верзија со 5 или 7 седишта со доволно простор за секого.
Круг за одржливост на Nissan
Круг за одржливост на Nissan
Круг за одржливост на Nissan
Одржливо производство
Со производство се испушта најголем дел од емисиите, но ние работиме напорно за да ги намалиме. Соларниот кров во Центарот за производство на делови на Nissan во Амстердам задоволува 70% од годишните енергетски потреби на Центарот, вишокот енергија се доставува до националната енергетска мрежа.
Иднина без емисии
Со повеќе од 500.000 продадени Nissan LEAF возила ширум светот и нови модели кои одговараат на широк спектар на животни стилови, возилата со нулта емисија ќе продолжат да играат голема улога во иднината на Nissan. Денес создаваме партнерства со националните и локалните власти како и со други компании и други индустрии за да ја обезбедиме инфраструктурата неопходна за иднината со нула емисии.
Обновливи извори на енергија
Еден од главните приоритети со кој сакаме да го направиме животниот циклус на електричниот автомобил одржлив, од развојот на концептот се до конверзија на крајот од неговиот животен век. Обновените батерии на Nissan се рециклираат за складирање на енергија во згради, како што се куќите со соларни покриви и арената Јохан Круиф во Амстердам. Тој е најголемиот систем од ваков вид во Европа и складира доволно електрична енергија за напојување на целата населба околу стадионот.
Запознајте се со целата палета на нашите автомобили
Запознајте се со целата палета на нашите автомобили
Запознајте се со целата палета на нашите автомобили
[1] Врз основа на податоците од тестот WLTP во споредба со еквивалентен модел со термички мотор. Резултатите од возењето во реалниот свет може да се разликуваат во зависност од голем број фактори како што се дополнителната опрема, состојбата на батеријата, контролата на климата, одржувањето, однесувањето во возењето и нетехничките фактори како што се временските услови, вистинската патека итн.
[2] Врз основа на податоците од внатрешните тестови и очекуваното одобрување. Резултатите од возењето во реалниот свет може да се разликуваат, во зависност од голем број фактори како што се дополнителната опрема, состојбата на батеријата, контролата на климата, одржувањето, однесувањето во возењето и нетехничките фактори како што се временските услови, вистинската патека итн.
[3] Описите на хибридните возила се споредуваат со еквивалентниот модел на термички мотор. Циклусот Juke Hybrid WLTP чека официјална хомологација. Прикажаните податоци за WLTP се за споредба. Резултатите од возењето во реалниот свет може да се разликуваат, во зависност од голем број фактори како што се дополнителната опрема, состојбата на батеријата, контролата на климата, одржувањето, однесувањето во возењето и нетехничките фактори како што се временските услови, вистинската патека итн.
[4] Информацијата за податокот од 67% за електрично возење се темели на внатрешно тестирање, симулирајќи услови слични на оние на стандардот WLTP. Прикажаните бројки се индикативни и служат за споредба. Резултатите од возењето во реалниот свет може да се разликуваат, во зависност од голем број фактори како што се дополнителната опрема, состојбата на батеријата, контролата на климата, одржувањето, однесувањето во возењето и нетехничките фактори како што се временските услови, вистинската патека итн.
[5] Купувачите не треба да се потпираат само на карактеристики кои го олеснуваат возењето. Некои функции нема да работат во сите услови и околности. Мора да се почитуваат ограничувањата на брзината и другите ограничувања. За општи услови за користење на технологиите на Nissan, Ве молиме контактирајте го вашиот Nissan овластен застапник.
Фотографиите на веб-страницата www.nissan.mk се симболични и служат исклучиво за информативни цели. Сите податоци и информации прикажани на веб-страницата и во документите се привремени и предмет на промена. Го задржуваме правото на грешки во текстот. Поради последиците од глобалниот недостиг на полупроводници, некои елементи на опремата прикажани на веб-страницата и во брошурата моментално не се достапни. Во сегашните услови, тешко е да се предвиди достапноста на специфичните елементи на опремата, кои можеби не можат да се добијат во конкретниот случај поради глобалниот недостиг на полупроводници. За најновите информации, обратете се до најблискиот овластен застапник.