Сите прашања и одговори поврзани со мултимедијалниот систем NissanConnect и апликацијата NissanConnect Services.
ГЕНЕРАЛНО
ГЕНЕРАЛНО
КОИ СЕ УСЛУГИ НА NISSANCONNECT?
NissanConnect Services ви овозможува далечински да контролирате одредени функции на вашето возило користејќи апликација за паметен телефон.
ДЕТАЛИТЕ ПРИКАЖАНИ ДО МОЕТО ВОЗИЛО НА МОЈАТА ЛИЧНА ПОЧЕТНА СТРАНИЦА ВО АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES НЕ СЕ ВАЖЕЧКИ ИЛИ НЕ СЕ ПРИКАЖАНИ ВООПШТО. ЗОШТО?
Вашето возило мора да има добра интернет конекција за да може да разменувате информации со апликацијата NissanConnect Services.
Проверете дали возилото е во област со добра јачина на сигналот и повлечете надолу за да ја освежите почетната страница и да ги добиете најновите информации.
НА КОИ ПАМЕТНИ ТЕЛЕФОНИ МОЖЕ ДА СЕ КОРИСТИ АПЛИКАЦИЈАТА ЗА УСЛУГИ NISSANCONNECT?
Апликацијата NissanConnect Services е компатибилна со повеќето паметни телефони со iOS и Android:
- кој било уред за iPhone, iPad или iPod Touch со iOS 11.0 или понова верзија
- можете да најдете повеќе информации за уредите со Android во продавницата на Google Play
Пред да ја преземете апликацијата NissanConnect Services, проверете дали вашиот уред го има најновото ажурирање на софтверот.
КАКО МОЖАМ ДА ЈА ВРАТАМ АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES НА МОЈОТ МУЛТИМЕДИЈА СИСТЕМ НА ФАБРИЧКИ ПОСТАВКИ?
- За да го ресетирате автомобилот на фабрички поставки, кликнете на (Поставки) Поставки > (Повеќе поставки) Дополнителни поставки > (Ресетирање) Ресетирајте ги сите поставки на основните поставки.
КОИ ВОЗИЛА СЕ ОПРЕМЕНИ СО УСЛУГИ НА NISSANCONNECT?
За да проверите кои возила на Nissan се опремени со NissanConnect услуги, кликнете овде.
ВО КОИ ЗЕМЈИ МОЖАМ ДА КОРИСТАМ NISSANCONNECT?
Земји каде што се достапни услугите на NissanConnect се: Германија, Швајцарија, Чешка, Обединетото Кралство, Португалија, Шпанија, Ирска, Италија, Белгија, Франција, Луксембург, Холандија, Унгарија, Полска, Словачка, Австрија, Кипар, Данска, Естонија, Финска, Латвија, Литванија, Норвешка, Шведска, Русија, Албанија, Босна и Херцеговина, Бугарија, Хрватска, Грција, Исланд, Македонија, Малта, Молдавија, Црна Гора, Романија, Србија, Словенија.
ТИЕ НЕ МОЖАТ ДА ГИ КОРИСТАТ НИВНИТЕ УСЛУГИ. ЗОШТО?
Еден од најчестите проблеми е поврзан со слаб сигнал - тоа е затоа што на апликацијата NissanConnect Services и треба стабилна интернет конекција за да работи. Може да се случи да возите во област со слаба покриеност со сигнал. Во случај на слаб сигнал, можно е да се исклучите од интернет. Во овој случај, некои апликации на NissanConnect нема да работат правилно.
ДАЛИ УСЛУГИТЕ НА NISSANCONNECT СЕ БЕСПЛАТНИ ИЛИ СЕ НАПЛАЌААТ?
Некои услуги на NissanConnect се секогаш бесплатни, некои се наплаќаат. За повеќе информации кликнете овде.
Апликација NissanConnect Services
КАДЕ МОЖАМ ДА ЈА ПРЕЗЕМАМ АПЛИКАЦИЈАТА?
Преземете ја апликацијата од App Storeили од Google Play Store.
КОИ ИНФОРМАЦИИ МИ СЕ ПОТРЕБНИ ЗА ОТВОРАЊЕ СМЕТКА?
За да отворите сметка, треба да ги внесете вашето име, адреса на е-пошта и земја.
Потоа ќе треба да ја потврдите вашата адреса за е-пошта со кликнување на врската испратена до вашата е-пошта. Не заборавајте да ја проверите и вашата папка за спам.
КОГА ЌЕ МОЖАМ ДА ЈА КОРИСТАМ АПЛИКАЦИЈАТА?
Преземањето на апликацијата NissanConnect Services и отворањето сметка не треба да трае подолго од 10 минути, во зависност од достапната брзина на преземање. Откако ќе го спарите возилото, може да бидат потребни до 24 часа за да се активираат сите услуги. Осигурајте се дека вашиот автомобил е во добра покриеност со силен сигнал.
НЕКОИ КАРАКТЕРИСТИКИ ВО АПЛИКАЦИЈАТА НЕ СЕ ПОЈАВУВААТ И НЕ МОЖАТ ДА СЕ КОРИСТАТ - ЗОШТО Е ТАКА И ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ?
Откако ќе го поврзете возилото, може да бидат потребни до 24 часа за да се активираат сите услуги. Осигурајте се дека вашиот автомобил е во добра покриеност со силен сигнал.
ПО ВНЕСУВАЊЕ НА „КОД ЗА ПОВРЗУВАЊЕ“ И ПРИФАЌАЊЕ НА УСЛОВИТЕ И УСЛОВИТЕ - НЕ МОЖАМ ДА ГО ДОДАДАМ МОЕТО ВОЗИЛО ЗА ДА ЈА ЗАПОЧНАМ ПОСТАПКАТА. ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ ЗА ДА ГО РЕШАМ ОВОЈ ПРОБЛЕМ?
Ако имате проблеми со додавање на вашето возило во апликацијата:
- проверете дали сте го следеле процесот на поврзување од 6 чекори.
- двапати проверете дали не сте го внеле погрешно бројот на шасијата на вашето возило
- проверете дали вашето возило е во област со добра покриеност со силен сигнал.
Ако проблемот продолжи, контактирајте со службата за корисници.
НЕ МОЖАМ ДА КОРИСТАМ УСЛУГИ НА NISSANCONNECT, ЗОШТО Е ТАКА?
Ако не можете да ги користите вашите услуги, тоа најчесто се должи на слабата мрежна покриеност. Апликацијата NissanConnect бара стабилна врска за да работи. За да се осигурате дека сите услуги работат како што е предвидено, проверете дали сте во област со добра јачина на сигналот пред да ја отворите апликацијата NissanConnect.Исто така, проверете дали е прифатена изјавата за приватност кога моторот е вклучен, инаку возилото ќе премине во режим на инкогнито.
Ако сте го пробале ова и сè уште имате проблеми, можете да ги најдете информациите за контакт за услуги на клиенти овде.
ЗОШТО НЕ МОЖАМ ДА СЕ НАЈАВАМ ВО АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES?
Првото нешто што треба да го проверите е јачината на сигналот бидејќи треба да имате интернет конекција за апликацијата да работи.
Проверете дали сте го завршиле процесот на регистрација, во спротивно нема да можете да се најавите.
КОИ ИНФОРМАЦИИ СЕ ПОТРЕБНИ ЗА АКТИВИРАЊЕ НА УСЛУГИТЕ НА NISSANCONNECT?
Откако ќе отворите сметка, потребен ви е само бројот на шасијата и да седите во возилото за да добиете „шифра за поврзување“.
КОЈА Е НАЈНОВАТА ВЕРЗИЈА НА СОФТВЕРОТ ПОТРЕБНА ЗА ПАМЕТНИ ТЕЛЕФОНИ НА ANDROID/APPLE ЗА ДА РАБОТИ ПРАВИЛНА АПЛИКАЦИЈАТА?
Апликацијата NissanConnect Services е компатибилна со:
- кој било уред за iPhone, iPad или iPod Touch со iOS 11.0 или понова верзија
- кој било уред со Android што работи со Android 4.3 или понова верзија
МОЕТО КОРИСНИЧКО ИМЕ И ЛОЗИНКА НЕ СЕ ПРИФАТЕНИ ВО АПЛИКАЦИЈАТА - ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ?
ПРОВЕРЕТЕ ЈА ВАШАТА Е-ПОШТА АДРЕСА И ЛОЗИНКА
Проверете дали го користите правилното корисничко име и лозинка. Ако се напишани погрешно, може да добиете порака за грешка.
ПРОВЕРЕТЕ ЈА ВАШАТА ИНТЕРНЕТ ВРСКА
Проверете дали вашиот уред има добра интернет конекција. Обидете се да се поврзете и на Wi-Fi мрежа ако имате слаба мрежна покриеност.
ПРОМЕНИ ЈА ЛОЗИНКАТА
Обидете се да ја промените лозинката со кликнување на копчето „Заборави ја лозинката“.
ЗАШТИТА НА ПОДАТОЦИ
ДАЛИ МОИТЕ ПОДАТОЦИ СЕ ЧУВААТ БЕЗБЕДНО И КОЛКУ ДОЛГО СЕ ЧУВААТ?
Обработката на лични податоци за лица во ЕУ е регулирана со Општата регулатива за заштита на податоците (GDPR). Апликацијата NissanConnect Services и целата обработка на податоци поврзана со апликацијата е во согласност со GDPR.
ДАЛИ МОРА ДА ВНЕСУВАМ ЛОЗИНКА СЕКОГАШ КОГА ЈА ОТВАРАМ АПЛИКАЦИЈАТА?
Ако сте се одјавиле, ќе треба да ја внесете вашата лозинка кога повторно ќе се најавите. Меѓутоа, по долг период на неактивност или ако се појави грешка, системот може сам да ве одјави.
КАКО МОЖАМ ДА ГИ ЗАШТИТАМ МОИТЕ ПОДАТОЦИ АКО ГО ПРЕПРОДАВАМ МОЕТО ВОЗИЛО?
Кога продавате автомобил, користете ја функцијата „Далечинско бришење податоци“:
Можете да го направите ова во апликацијата:
- Кликнете на копчето за профил прикажано на почетната страница (Податоци за возилото)
- Кликнете на возилото (на пр. JUKE, LEAF,...) и изберете „Delete Vehicle Data“. Кога ќе го стартувате возилото, сите стари податоци ќе бидат отстранети.
- Деактивирајте ја апликацијата
Новиот сопственик ќе мора да го додаде возилото на својата сметка и нема да најде податоци поврзани со вашите претходни патувања.
КАКО МОЖАМ ДА ГИ ИЗБРИШАМ СИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ СОЧУВАНИ ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Можете да ги избришете сите податоци за вашето возило и минатите патувања со кликнување на делот за вашиот профил и потоа избирање на вашето возило во делот „Податоци за возилото“ (Vehicle Data). Потоа кликнете на „Избриши податоци за возилото“ (Delete Vehicle Data) и следете ги упатствата за да ги отстраните сите зачувани податоци.
КАДЕ МОЖАМ ДА ГИ НАЈДАМ И ДА ГИ ПРОЧИТАМ ОПШТИТЕ УСЛОВИ И ПОЛИТИКАТА ЗА ЗАШТИТА НА ПОДАТОЦИТЕ?
Можете исто така да ги прочитате општите одредби и услови во делот Профил на вашата апликација. Можете да ги преземете и од веб-страницата на NissanConnect Services.
МОЈОТ ТЕЛЕФОН МИ Е УКРАДЕН. КАКО МОЖАМ ДА ОСИГУРАМ ЗА ЗАШТИТА НА МОИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ?
Ако вашиот паметен телефон е украден, контактирајте со поддршката за корисници.
Тие ќе ви помогнат со далечинско отстранување на автомобилот од вашата сметка. Податоците за возилото потоа повеќе нема да бидат достапни во апликацијата.
КАКО МОЖАМ ДА ГИ ИЗБРИШАМ СИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ СОЧУВАНИ ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Можете да ги избришете сите ваши лични податоци, вклучително и вашата мината историја на возење, со кликнување на делот за вашиот профил и потоа избирање на вашето возило во делот „Податоци за возилото“ (Vehicle data)..
Можете исто така да го ресетирате мултимедијалниот систем на фабрички поставки:
Settings (Поставки) > NissanConnect Services > Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default (Врати ги сите поставки NissanConnect Svcs. на основните поставки).
ШТО ЌЕ СЕ СЛУЧИ ДОКОЛКУ ЈА ОДБИЈАМ ПОРАКАТА ЗА ПРИВАТНОСТ (КОЈА СЕ ПОЈАВУВА КОГА ГО СТАРТУВАМ МОТОРОТ НА ВОЗИЛОТО)?
Ако одбиете, анонимниот режим ќе се активира автоматски. Ова значи дека информациите за вашето возило не се споделуваат со вашата апликација NissanConnect Services. Само клучните функции како итен повик ќе бидат активни.
Сигурност
ЗОШТО МОЈАТА ЛОЗИНКА НЕ Е ПРИФАТЕНА?
Ве молиме проверете дали сте внеле погрешна лозинка или сте внеле погрешна буква.
Ако грешката се повтори, ресетирајте ја лозинката со кликнување на врската „Заборавена лозинка“ во апликацијата NissanConnect Services. Е-пошта ќе пристигне во вашето сандаче неколку минути откако сте побарале нова лозинка.
Ако не можете да го најдете во вашето сандаче, проверете ги другите сандачиња (на пр. спам).
ЈА ЗАБОРАВИВ МОЈАТА ЧЕТИРИЦИФНА ЛОЗИНКА. ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ?
Ако сте ја заборавиле вашата четирицифрена лозинка, изберете ја опцијата Креирај/ресетирај лозинка („Не можам да го најдам мојот безбедносен код“) директно во апликацијата.
Ќе ве водиме низ процесот на поставување лозинка. Мора да имате пристап до автомобилот за време на постапката.
ДАЛИ НЕКОЈ ДРУГ МОЖЕ ДА ПРИСТАПИ ДО ПОДАТОЦИТЕ СОЧУВАНИ ВО МОЈАТА АПЛИКАЦИЈА?
Не, податоците зачувани во вашата сметка се заштитени. Ако мислите дека некој има пристап до вашата апликација, сменете ја лозинката користејќи го процесот опишан во апликацијата.
ШТО Е ЧЕТИРИЦИФРЕНА ЛОЗИНКА?
Четирицифрениот код е безбедносна лозинка која ќе спречи неовластена употреба на вашиот автомобил. Тоа ќе спречи лице кое има пристап до вашиот паметен телефон да го отклучи возилото.
Апликацијата ќе бара четирицифрена лозинка секогаш кога некој ќе се обиде да го заклучи или отклучи вашиот автомобил.
КАКО МОЖАМ ДА ЈА БЛОКИРАМ АПЛИКАЦИЈАТА АКО ЈА ИЗГУБАМ ИЛИ Е УКРАДЕНА?
Ако вашиот паметен телефон е украден, изберете Приватен режим во возилото на следниов начин.
- Секогаш кога ќе го стартувате автомобилот, автомобилот ќе бара од возачот дозвола за споделување податоци. Не дозволувајте споделување податоци и возилото нема да споделува податоци со вашата апликација NissanConnect Services.
- Може да го прекинете споделувањето податоци во секое време следејќи ги овие чекори: Поставки (Settings)> Услуги на NissanConnect NissanConnect Services > Режим за приватност (Privacy mode) > Вклучете го режимот за приватност (Turn on privacy mode). Приватниот режим ќе ја спречи апликацијата NissanConnect да прима податоци.
Потоа контактирајте со поддршката, тие ќе ви помогнат со далечинско отстранување на автомобилот од вашата сметка.
ДРУГИ КОРИСНИЦИ
ДАЛИ МОЖАМ ДА ЈА ПОВРЗАМ АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES СО ВОЗИЛО КОЕ НЕ Е МОЕ?
За да можете да ја поврзете сметката на апликацијата со возилото, ќе треба да го имате клучот со себе и да седите во возилото.
Потоа можете да го извршите процесот на поврзување. Побарајте одобрение од сопственикот на возилото.
ДАЛИ АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES МОЖЕ ДА СЕ ПОВРЗИ НА ПОВЕЌЕ ОД ЕДНО ВОЗИЛО?
Да, можете да додадете неограничен број возила на вашата сметка на NissanConnect Services.
Можете да додадете повеќе возила со кликнување на името на вашето возило во горниот лев агол на екранот ('JUKE', 'LEAF'...) и потоа кликнете на "Додај возило".
Возилото може да се поврзе само на една сметка истовремено.
ПРЕПОЗНАВАЊЕ НА ГЛАСОВНИ НАПОМЕНИ
ДАЛИ МОЖАМ ДА ГО КОРИСТАМ ГЛАСОВНИОТ ПОМОШНИК ОД МОЈОТ ТЕЛЕФОН ДИРЕКТНО ОД АВТОМОБИЛОТ?
Да, доволно е да овозможите Siri или Google Assistant да работат на вашиот телефон.
Проверете дали овие функции се овозможени во поставките на телефонот. За да го активирате, ќе треба да го задржите копчето за активирање гласовни команди на управувачот.
КАКО СЕ КОРИСТИ ФУНКЦИЈАТА ЗА ПРЕПОЗНАВАЊЕ ГЛАС?
За да го активирате копчето за препознавање гласовни команди, кратко притиснете го копчето на управувачот.
Откако ќе го притиснете копчето, системот ќе предложи како да ја изговорите командата за најдобри резултати. Гласовното водство не е достапно на македонски.
КОРИСНИЧКА СМЕТКА
РЕГИСТРАЦИЈА И ОТВОРАЊЕ СМЕТКА
КАКО МОЖАМ ДА ОТВОРАМ КОРИСНИЧКА СМЕТКА ПРЕКУ АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES?
Можете да отворите корисничка сметка директно од апликацијата NissanConnect Services. Преземете ја апликацијата од App Store или од Google Play Store.
КАКО МОЖАМ ДА ГИ АКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ?
За да ги активирате услугите, ќе треба да го поврзете вашето возило со вашата апликација NissanConnect Services.
- Прво, инсталирајте ја апликацијата NissanConnect Services на вашиот паметен телефон и регистрирајте се за да отворите сметка.
- Потоа ќе треба да го внесете бројот на шасијата на вашето возило (VIN).
- Откако ќе го внесете вашиот VIN, вклучете го мултимедијалниот систем и од почетната страница изберете: {{Info > NissanConnect Services > Information Channels > Account Information > Vehicle Pairing Code}}..
- Внесете го овој код во апликацијата на вашиот паметен телефон. По овој чекор, подготвени сте да ја користите апликацијата.
Ако не го гледате директориумот „Информации за сметката“ во вашето возило, ќе треба да го ажурирате списокот со канали. За да го направите ова, следете ја следнава патека во системот за навигација: {{Поставки > Услуги за NissanConnect > Поставки за канали за информации > Уреди список со канали > Ажурирај го списокот со канали > Потврди.}}Вашиот {{Код за спарување}} сега треба да се појави по враќањето на информациите за сметката .
ШТО МОЖАМ ДА ПРАВАМ АКО НЕ МОЖАМ ДА ОТВОРАМ КОРИСНИЧКА СМЕТКА?
Ако имате проблеми со додавање на вашето возило во апликацијата:
- Дали веќе сте отвориле корисничка сметка за апликацијата NissanConnect Services? Ако е така, не можете повторно да се регистрирате со истата адреса на е-пошта. Кликнете на копчето „Заборавена лозинка“ и ќе добиете нова лозинка со која можете повторно да се најавите.
- Дали правилно ја напишавте вашата е-пошта? (Проверете дали има празни места или недостасуваат букви.)
- Дали сите полиња се целосно пополнети?
- Дали ја внесовте точната лозинка?
Ако сè уште имате проблеми, можно е возилото да е регистрирано на претходен сопственик - поддршката за корисници може да ви помогне во ова. Контактирајте ги овде.
ЗОШТО НЕ СЕ ПРИФАЌА БРОЈОТ НА ШАСИЈАТА?
На веб-локацијата, проверете дали возилото е компатибилно со апликацијата. Проверете дали буквите од бројот на шасијата се напишани со големи букви и дали случајно сте го внеле бројот 0 наместо буквата О или обратно. Исто така, проверете дали нема празни места или симболи, бидејќи системот нема да ги препознае.
ШТО ТРЕБА ДА ПРАВАМ АКО НЕ ДОБИВАМ ПОТВРДА ЗА ОТВОРАЊЕ СМЕТКА?
Е-пошта за потврда треба да пристигне во вашето сандаче неколку минути откако ќе ја отворите сметката.
Погрижете се правилно да ја внесете адресата на е-пошта.
Ако не можете да го најдете во вашето сандаче, проверете ги другите сандачиња (на пр. спам).
Ако ова не помогне, контактирајте ја нашата служба за поддршка.
ШТО ТРЕБА ДА ПРАВАМ ДОКОЛКУ ПОСТАПКАТА ЗА РЕГИСТРАЦИЈА НЕ ФУНКЦИОНИРА?
Ако наидете на проблеми при регистрацијата, следете ја оваа корисна листа за проверка.
- Дали е веќе отворена сметка на NissanConnect Services? Ако е така, не можете повторно да се регистрирате со истата адреса на е-пошта. Кликнете на копчето „Заборавена лозинка“ и ќе добиете нова лозинка со која можете повторно да се најавите.
- Дали правилно ја напишавте вашата е-пошта? (проверете дали има празни места и големи букви бидејќи големите и малите букви се различни).
- Дали сите полиња се целосно пополнети?
- Дали ја внесовте точната лозинка?
Ако ова не помогне, контактирајте ја нашата служба за поддршка.
ДАЛИ ТРЕБА ДА БИДАМ ВО ВОЗИЛОТО ЗА ДА СЕ АКТИВИРААТ УСЛУГИТЕ?
Да, ќе треба да бидете во вашето возило за да го завршите процесот на спарување.
КАДЕ МОЖАМ ДА ГО НАЈДАМ МОЈОТ „КОД ЗА ПОВРЗУВАЊЕ“?
Ќе го најдете кодот за спарување кога ќе го вклучите мултимедијалниот систем и ќе изберете од почетната страница:
Инфо > Услуги на NissanConnect > Информативни канали > Информации за сметката > Код за поврзување на автомобили.
МОЈОТ „КОД ЗА ПОВРЗУВАЊЕ“ НЕ СЕ ПОЈАВУВА, ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ?
Ако не го гледате директориумот „Информации за сметката“ во вашето возило, ќе треба да го ажурирате списокот со канали.
За да го направите ова, следете ја следнава патека во системот за навигација:
1. Settings
2. NissanConnect Services
3. Information Channel
3. Edit Channel List
4. Update Channel List
6. Yes.
Сега треба да се појави вашиот „Код за поврзување“ (Pairing Code).
ПОСТОЈАМ ДОБИВАМ ПОРАКА ЗА ГРЕШКА КОГА СЕ ОБИДАМ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, ЗОШТО?
Постојат неколку можности, вашето возило може да биде регистрирано на друга сметка. Можеби вашата адреса за е-пошта е веќе регистрирана. Исто така, можно е вашата лозинка да не ги исполнува условите.
Ако наидете на грешка, контактирајте ја нашата служба за поддршка.
КОЛКУ ТРАЕ ПОСТАПКАТА ЗА РЕГИСТРАЦИЈА?
Процесот на поврзување и активирање не треба да трае повеќе од 15 минути.
ДАЛИ ТРЕБА ДА СЕ ПОВРЗАМ СО BLUETOOTH ЗА ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ?
Не треба да се поврзете на bluetooth за да го регистрирате вашето возило. За да го регистрирате и поврзете вашето возило: - ќе ви треба паметен телефон со добра мобилна мрежа - треба да бидете во возилото и во област со добра покриеност со сигнал.
КАДЕ МОЖАМ ДА ДОБИВАМ ПОМОШ/УПАТСТВА ЗА КОРИСТЕЊЕ?
Можете да најдете повеќе информации за апликацијата NissanConnect Services:
- на следната веб-локација која содржи општи информации за услугите на NissanConnect, врска.
АКТИВИРАЊЕ НА УСЛУГИТЕ
КУПИВ NISSAN ВЕЌЕ КОРИСТЕН, КАКО ДА ГИ АКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ?
Ако сте купиле користен Nissan, процесот на поврзување е ист како кај нов автомобил. Детален опис на чекорите ќе најдете овде. Ако продолжите да ја добивате грешката, возилото веројатно сè уште е поврзано со сметката на претходниот сопственик. За да го решите овој проблем, можете:
- контактирајте со претходниот сопственик и замолете го да го избрише автомобилот од неговата сметка
- контактирајте со нашата служба за поддршка.
КАКО ДА ВИДАМ КОИ УСЛУГИ СЕ ДОСТАПНИ ВО МОЈОТ NISSAN?
Откако ќе започнете да го поврзувате вашето возило со апликацијата NissanConnect Services, можете да дознаете кои услуги се достапни во вашето возило со притискање на иконата за кошница означена во горниот десен агол на почетниот екран на апликацијата NCS. Ќе бидете пренасочени во NissanStore и ќе ви биде прикажан список на услуги кои моментално се достапни за вашето возило. Потоа можете да кликнете на секоја поединечна услуга за да:
- прочитајте го описот;
- следете го датумот на престанок на услугата;
- ја деактивирал/реактивирал претплатата;
- ги прочитал општите услови;
КОЛКУ МОРА ДА ЧЕКАМ ПРЕД МОИТЕ УСЛУГИ ДА СЕ АКТИВИРААТ?
Може да поминат до 24 часа пред да се активираат услугите. Проверете дали вашиот автомобил е во област со добра јачина на сигналот и дека сте ја освежиле апликацијата. Исто така, можете принудно да ја запрете апликацијата и потоа повторно да ја отворите По 24 часа, можете да отидете на вашиот Профил > Информации за возилото и статусот ќе каже „Активирана“. Ако сите услуги не се активирани, ве молиме контактирајте со поддршката.
КАДЕ МОЖАМ ДА ГИ НАЈДАМ ОПШТИТЕ УСЛОВИ НА ДОГОВОРОТ?
Доколку веќе ги користите услугите, општите услови се достапни во апликацијата. Ако имате пристап до апликацијата преку паметен телефон, можете да го изберете делот За апликацијата во вашиот профил и да изберете Услови и правила.
ДОДАВАЊЕ ВОЗИЛА
КАДЕ МОЖАМ ДА СЕ СМЕНАМ ВОЗИЛА АКО ИМАМ РЕГИСТРИРАНИ ПОВЕЌЕ ОД ЕДНО ВОЗИЛО ВО АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES?
Можете да го промените вашето возило на почетната страница на апликацијата NissanConnect Services.
Во горниот лев агол на апликацијата, кликнете на името на возилото (на пр. JUKE, LEAF, NAVARA...) Ќе се прикаже список на сите автомобили што моментално се додадени на вашата сметка.
КАКО МОЖАМ ДА ГО ОТСТРАНАМ ВОЗИЛОТО ОД КОРИСНИЧКАТА СМЕТКА?
Можете да го избришете вашиот Nissan од апликацијата на вашиот профил. Треба да кликнете на возилото што сакате да го деактивирате и потоа кликнете на „Отстрани го ова возило од апликацијата“.
КАКО ДА ДОДАДАМ ВОЗИЛО ВО МОЈАТА КОРИСНИЧКА СМЕТКА НА АПЛИКАЦИЈАТА SERVICES NISSANCONNECT?
Можете да го додадете вашиот Nissan во вашиот профил на апликацијата NissanConnect Services во два чекора:
- Внесете го бројот на шасијата на вашето возило. Бројот на шасијата можете да го најдете во регистарската табличка на возилото, гарантната книшка или на контролната табла на вашето возило
- Внесете го бројот на шасијата на вашето возило. Бројот на шасијата можете да го најдете во регистарската табличка на возилото, гарантната книшка или на контролната табла на вашето возило.
ДЕАКТИВИРАЊЕ НА УСЛУГИТЕ
КОИ УСЛУГИ МОЖАМ ДА ГИ ДЕАКТИВИРАМ И КАКО?
Можете да ги деактивирате поврзаните услуги со одење на страницата на профилот, избирање на името на возилото за кое сакате да ги деактивирате услугите и на крајот избирајќи „Деактивирај“.
Имајте предвид дека не можете да ги деактивирате функциите поединечно. Со избирање на оваа функција ќе се деактивираат сите функции на NissanConnect.
КАКО ДА ЗНАМ ДЕКА МОЕТО ВОЗИЛО Е ДЕАКТИВИРАНО?
Откако возилото ќе биде успешно деактивирано, нема да можете да видите никакви информации за возилото на почетната страница.
Ако информациите за возилото сè уште се прикажуваат (километражата, заклучувањето итн.), возилото е сè уште активно.
Ако не можете да го деактивирате возилото, контактирајте со поддршката за корисници преку апликацијата.
КУПИВ ПОЛОВЕН НИСАН. ДАЛИ ТРЕБА ДА ГИ ДЕАКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ ИЛИ ТОА ЌЕ СЕ СЛУЧИ АВТОМАТСКИ?
Ако сте купиле користен Nissan, претходниот сопственик веројатно го отстранил автомобилот од апликацијата.
За да го проверите ова, ќе треба да додадете возило преку процесот во шест чекори опишан овде.
ДАЛИ МОЖАМ РЕАКТИВИРАМ УСЛУГИТЕ ОТКАКО ГИ ДЕАКТИВИРАМ?
Услугите може повторно да се активираат по деактивирањето.
Ако немате сметка: следете ги шесте чекори за да го поврзете вашиот автомобил со вашата сметка. Ако веќе имате сметка: можете повторно да ги активирате услугите кога ќе се најавите на вашата сметка.
САКАМ ПРИВРЕМЕНО ДА ЈА ДЕАКТИВИРАМ ФУНКЦИЈАТА ЗА ПРЕНОС НА ПОДАТОЦИ. ДАЛИ МОЖЕ ТОА ДА СЕ НАПРАВИ?
Може да престанете да споделувате податоци во секое време.
Секогаш кога ќе се стартува автомобилот, автомобилот ќе бара од возачот дозвола за споделување податоци. Не дозволувајте споделување податоци и возилото нема да споделува податоци со вашата апликација NissanConnect Services.
Може да го прекинете споделувањето податоци во секое време следејќи ги овие чекори: Поставки > Услуги на NissanConnect > Режим за приватност > Вклучете го режимот за приватност. Приватниот режим ќе ја спречи апликацијата NissanConnect да прима податоци.
ПОВРЗУВАЊЕ
Apple CarPlay
APPLE CARPLAY НЕ ФУНКЦИОНИРА. ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ?
Ако Apple CarPlay не работи, проверете:
- дали имаш соодветен кабел
- дали го активиравте Siri во поставките на телефонот - дали ја потврдивте пораката во скокачкиот прозорец што се појави по поврзувањето на телефонот преку USB
- дали кабелот што го користите е чист
- дали заштитниот капак на телефонот, доколку го имате, дозволете конекторот да биде целосно поврзан
- дали отворот за полнење е чист и дали има прашина што би го спречила поврзувањето на кабелот
КАКО МОЖАМ ДА ГИ АКТИВИРАМ APPLE CARPLAY ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Кога ќе го поврзете вашиот паметен телефон со возилото за прв пат, без возење, ќе ви се појави скокачки прозорец. Ќе се прикаже порака со прашањето дали сакате да се поврзете со вашиот автомобил.
КОНТРОЛИТЕ НА КОНТРОЛОРОТ И КОПЧЕТО ЗА ЈАЧИНА НЕ РАБОТАТ КОМПАТИБИЛНО СО ПАМЕТНИОТ ТЕЛЕФОН. КАКО МОЖАМ ДА ГО ПОПРАВАМ?
Не можете да го контролирате вашиот iPhone со контролите на контролерот. Кога го пресликувате паметниот телефон на екранот на мултимедијалниот систем, можете да се движите низ апликациите и менито со допирање на екранот, исто како на паметен телефон.
КОГА СЕ КОРИСТИ APPLE CARPLAY НЕПРЕКИНАТО ПРЕКИНУВА - ШТО ТРЕБА ДА ПРАВАМ?
Проверете го USB-кабелот и уверете се дека е компатибилен и чист - ова може да влијае на поврзувањето со Apple CarPlay.
Проверете дали го користите оригиналниот кабел на производителот.
ДАЛИ SIRI МОРА ДА БИДЕ ОБНОВЕНА ЗА КОРИСТЕЊЕ НА APPLE CARPLAY?
Да, за да можете да ги користите сите функционалности на Apple CarPlay, ќе треба да го вклучите Siri во поставките на вашиот уред.
Но, ова треба да се случи автоматски откако ќе се поврзете со Apple CarPlay.
МОЈОТ ПАМЕТЕН ТЕЛЕФОН Е ПОВРЗАН ПРЕКУ Функцијата APPL CARPLAY, НО НЕ МОЖАМ ДА ГИ ВИДАМ СИТЕ АПЛИКАЦИИ НА ЕКРАН. НЕКОИ ОД МОИТЕ АПЛИКАЦИИ ИСЧЕЗУВААТ.
Не сите ваши апликации се компатибилни со Apple CarPlay. Вашето возило ќе ги прикажува само оние што се компатибилни со системот Apple CarPlay. Овде ќе ги најдете сите апликации компатибилни со системот Apple CarPlay.
ДАЛИ МОЖАМ СЛОБОДНО ДА ИЗБЕРАМ КАРАКТЕРИСТИКИ ОД МОЈОТ ПАМЕТЕН ТЕЛЕФОН ЗА ПРИКАЖУВАЊЕ И УПОТРЕБА ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Сите апликации компатибилни со Apple CarPlay ќе бидат прикажани во вашето возило. Можете да изберете една од прикажаните и да ја користите во зависност од вашите потреби.
Не можете да ја ограничите листата на апликации што се прикажуваат на вашите екрани. Сè ќе биде прикажано.
КАКО МОЖАМ ДА АКТИВИРАМ SIRI?
За да активирате Siri, во возило со CarPlay, ќе треба да го притиснете и задржете копчето за гласовно активирање на воланот.
Android Auto
ДАЛИ МОЖАМ ДА КОРИСТАМ APPLE CARPLAY ОД ТЕЛЕФОН СО АНДРОИД ОПЕРАТИВЕН СИСТЕМ?
Apple CarPlay не е компатибилен со уреди кои не користат оперативен систем iOS.
ANDROID AUTO НЕ РАБОТИ, ШТО МОЖАМ ДА ПРАВАМ?
Ако Android Auto не работи, обидете се со еден од следниве методи
- проверете дали сте ја преземале најновата верзија на апликацијата Android Auto од продавницата за апликации ако вашиот оперативен систем е Android верзија 9 или понова. (Ако сте ажурирале постар Android на Android 10, ќе треба да ја преземете и апликацијата Android Auto)
- дали имате соодветен кабел компатибилен со вашиот паметен телефон
- дали кабелот што го користите е чист
- дали заштитниот капак на телефонот, доколку го имате, дозволете конекторот да биде целосно поврзан
- дали отворот за полнење е чист и дали има прашина што би го спречила поврзувањето на кабелот
КАКО МОЖАМ ДА ДОЗНААМ ДАЛИ ИМАМ КОМПАТИБИЛЕН ПАМЕТЕН ТЕЛЕФОН?
Проверете дали вашиот паметен телефон е компатибилен со вашиот автомобил овде.
КОГА КОРИСТЕТЕ АВТОМАТСКИ ANDROID ТОЈ КОНТИНУИРАНО СЕ ИСКЛУЧУВА - ШТО ТРЕБА ДА ПРАВАМ?
Проверете го USB-кабелот за да се уверите дека е компатибилен и чист - ова може да влијае на поврзувањето со апликацијата Android Auto.
Проверете дали го користите оригиналниот кабел на производителот.
ДАЛИ МОЖАМ ДА КОРИСТАМ ANDROID AUTO БЕЗ USB КАБЕЛ?
Не можете да користите Android Auto без USB-кабел. Nissan препорачува користење на оригиналниот кабел на производителот.
Неопходно е да го поврзете вашиот паметен телефон со автомобилот и да бидете сигурни дека сте ја инсталирале апликацијата Android Auto на вашиот паметен телефон и дали вашиот паметен телефон има оперативен систем Android 9 или постар. Апликацијата Android Auto може да ја најдете во продавницата на Google Play.
МОЈОТ ПАМЕТЕН ТЕЛЕФОН Е ПОВРЗАН ПРЕКУ АВТОМАТСКАТА ФУНКЦИЈА НА ANDROID, НО НЕ МОЖАМ ДА ГИ ВИДАМ СИТЕ АПЛИКАЦИИ НА ЕКРАНОТ. НЕКОИ ОД МОИТЕ АПЛИКАЦИИ ИСЧЕЗУВААТ.
Не сите ваши апликации се компатибилни со Android Auto. Вашето возило ќе ги прикажува само оние што се компатибилни со системот Android Auto. Овде ќе ги најдете сите апликации компатибилни со системот Android Auto.
ДАЛИ МОЖАМ СЛОБОДНО ДА ИЗБЕРАМ КАРАКТЕРИСТИКИ ОД МОЈОТ ПАМЕТЕН ТЕЛЕФОН ЗА ПРИКАЖУВАЊЕ И УПОТРЕБА ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Сите апликации компатибилни со Android Auto ќе бидат прикажани во вашето возило. Можете да изберете една од прикажаните и да ја користите во зависност од вашите потреби.
Не можете да ја ограничите листата на апликации што се прикажуваат на вашите екрани. Сè ќе биде прикажано.
ДАЛИ МОЖАМ ДА ГО КОРИСТАМ ПОМОШНИКОТ НА GOOGLE ДИРЕКТНО ОД АВТОМОБИЛОТ?
Да, само треба да го вклучите Google Assistant во вашите поставки и долго да го притиснете копчето за да ги активирате гласовните команди на управувачот.
КАКО МОЖАМ ДА АКТИВИРАМ GOOGLE ASSISTANT?
За да го активирате Google Assistant, во возило со овозможено Android Auto, ќе треба да го држите копчето за гласовно активирање на воланот.
КАРТИ И ИНФОРМАЦИИ ЗА СООБРАЌАЈ ВО ЖИВО
ИНФОРМАЦИИ ЗА СООБРАЌАЈ ВО ЖИВО
КОИ СЕ ПРЕДНОСТИ ОД ИНФОРМАЦИИТЕ ЗА СООБРАЌАЈ ВО ЖИВО?
Оваа функција обезбедува информации за сообраќајот во реално време и ги прикажува областите на густ сообраќај и тешкотии на патот во различни бои за да ви помогне да се движите.
Ова ви овозможува брзо да ја проверите маршрутата и условите на патот. Сообраќајната состојба се зема предвид при пресметување на трасата до дестинацијата. Предложената рута ќе биде оптимизирана за да ве однесе до вашата дестинација во најкус можен рок.
КОЛКУ СЕ ВАЖЕЧКИ ПРИКАЖАНИТЕ ИНФОРМАЦИИТЕ?
Информациите за сообраќајот се ажурираат во живо. Вашата рута постојано се прилагодува на најновите информации.
Меѓутоа, ако изгубите сигнал, мапата ќе го складира последното ажурирање додека не се поврзе повторно.
ЗНАМЕНИТОСТИ
MOИ ЗНАМЕНИТОСТИ ( ЛИЧНИ ЛОКАЦИИ)?
Има приближно 50 милиони складирани локации до кои можете лесно да пристапите од вашиот автомобил - нема потреба да ги истражувате сами.
Тие ви дозволуваат лесно да пребарувате знаменитости во близина (на пример, ресторани, бензински пумпи, супермаркети) и да ги вклучите во вашата рута.
Без разлика дали запознавате нова локација или истражувате стара, оваа функција сигурно ќе додаде нова димензија на вашето патување.
ДАЛИ МОЖАМ ДА ГИ ЗАЧУВАМ СОПСТВЕНИТЕ ЛОКАЦИИ?
Можете да додадете свои обележја во адресарот во мултимедијалниот систем. Можете да го направите ова со избирање
- Карти (Карта) >
- Дестинација (Дестинација) >
- Адресар >
- Додај ново (Додај ново) >
- Адреса (Адреса) >
- „Да“
Можете исто така да пристапите до адресарот од почетната страница, каде што ќе се чуваат вашите интересни работи.
АЖУРИРАЊЕ НА КАРТАТА
Како да ги ажурирам моите мапи?
Дознајте повеќе за тоа како да ги ажурирате картите во возилото на врската.
ДАЛИ МОЖАТ АВТОМАТСКИ ДА СЕ АЖУРИРААТ КАРИТЕ ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Да, вашата карта автоматски ќе се ажурира ако изберете Омилен регион. За ова ќе бидете информирани со порака која ќе се прикаже на екранот. Мора да го прифатите ажурирањето за да може вашите карти да се ажурираат. Повеќе на линкот.
КАКО ЌЕ МЕ ИЗВЕСТИТЕ ЗА АЖУРИРАЊЕ НА КАРТАТА?
За ова ќе бидете информирани со порака која ќе се прикаже на екранот. Прифатете го ажурирањето за да ги ажурирате картите.
Забелешка:
За да може ажурирањето да се изврши автоматски во вашиот мултимедијален систем, мора да го изберете Омилен регион.
- Инфо >
- Системски информации (Системски информации) >
- Ажурирање на картата (Ажурирање на картата) >
- Поставки за ажурирање на картата (Поставки за ажурирање на картата) >
- Изберете ВКЛУЧЕНО за претпочитаниот регион и потврдете со притискање на OK >
- Потврдете го автоматското ажурирање со избирање „Да“
Забелешка: Возилото автоматски проверува дали има нови билети на секои седум дена. Ако најде нова карта, ќе се појави известување во скокачки прозорец.
ИСПРАЌАЊЕ НА ДЕСТИНАЦИЈАТА ДО ВОЗИЛОТО
КОИ СЕ ПРЕДНОСТИ ОД ИСПРАЌАЊЕ НА ДЕСТИНАЦИЈАТА СО АВТОМОБИЛ?
Можете да ја користите одликата „Дестинација испраќање до автомобил“ секогаш кога однапред подготвувате маршрута.
Отворете ја апликацијата NissanConnect Services и пронајдете ја вашата дестинација преку страницата за навигација. Можете да ја испратите избраната адреса на вашиот Nissan каде и да сте. Откако ќе влезете во автомобилот, можете да ја прифатите маршрутата, да ја уредите за да додадете локација за застанување или да ја откажете ако сте се премислиле.
ШТО ТРЕБА ДА ПРАВАМ КОГА ДЕСТИНАЦИЈАТА СЕ ПРИКАЖУВА НА ЕКРАН НА МУЛТИМЕДИЈАНСКИОТ СИСТЕМ ВО МОЕТО ВОЗИЛО?
Кога дестинацијата ќе се појави на централниот екран на возилото, можете да изберете:
- Одете: за да ја вчитате адресата во автомобилот.
- Зачувај: за да ја зачувате адресата за подоцнежна употреба.
- Игнорирај: за отфрлање на добиените информации.
ДАЛИ МОЖАМ ДА НАЈДАМ ДЕСТИНАЦИЈА ВО АПЛИКАЦИЈАТА NISSANCONNECT SERVICES И ДА ЈА ИСПРАТАМ ДО МОЕТО ВОЗИЛО?
Во апликацијата NissanConnect Services, изберете ја иконата за мапа од менито. После тоа, ќе се прикажат локацијата на вашето возило и лентата за пребарување.
Кликнете во лентата за пребарување, внесете ја адресата што сакате да ја најдете и потоа притиснете го копчето „дестинација“. Ќе ви биде прикажана рутата и копчето „Испрати до возило“. Притиснете го копчето „Испрати до возило“. Откако дестинацијата ќе биде испратена до вашето возило, ќе добиете потврда на вашиот мобилен телефон.
ДАЛИ МИ Е ПОТРЕБНА АПЛИКАЦИЈАТА ВРАТА ДО ВРАТА ЗА ДА ЈА КОРИСТАМ ОВАА ФУНКЦИЈА?
Не, не ви е потребна апликацијата „Од врата до врата“ за услугата од автомобил до дестинација.
Ако вашиот автомобил е компатибилен со апликацијата NissanConnect Services, таа апликација е целосно интегрирана во апликацијата NissanConnect Services. Проверете го упатството за вашиот сопственик за да видите дали вашиот автомобил поддржува услуги на NissanConnect.
ПРОНАЈДИ ГО МОЈОТ АВТОМОБИЛ (MY CAR FINDER)
КАКО ФУНКЦИОНИРА УСЛУГАТА „НАЈДЕТЕ ГО МОЈОТ АВТОМОБИЛ“?
Услугата My Car Finder ви овозможува да ја одредите моменталната локација на вашиот автомобил, доколку е во област со добра покриеност со силен сигнал. Можете да ја преземете локацијата директно во апликацијата NissanConnect Services и да генерирате пешачка рута што ќе ве однесе до возилото.
КАКО ЌЕ МИ ПОМОГНЕ УСЛУГАТА "ПРОНАЈДИ ГО МОЈОТ АВТОМОБИЛ"
Можете да ја преземете моменталната локација на вашиот Nissan директно од апликацијата NissanConnect Services.
Отворете ја апликацијата и кликнете на мапата во менито и локацијата на автомобилот ќе се ажурира.
ЛОКАЦИЈАТА КАДЕ Е ПАРКИРАН МОЈОТ АВТОМОБИЛ НЕ СЕ ПРИКАЖУВА ИЛИ СЕ ПРИКАЖУВА ПОГРЕШНО. ЗОШТО?
Најчесто, проблемот е што вашиот автомобил е паркиран во гаража или во област со слаб сигнал. Ова може да предизвика проблеми со примањето и споделувањето податоци со автомобилот.
ДАЛИ МОЖАМ ДА ЈА ДЕАКТИВИРАМ УСЛУГАТА „Најди го мојот автомобил“?
Позицијата на вашето возило е дел од поврзаните услуги. Не можете да ја деактивирате оваа услуга без да ги деактивирате сите други поврзани услуги.
КОЛКУ Е ТОЧНО ПРИКАЖУВАЊЕТО НА ЕКРАНОТ ЗА ПОЗИЦИЈАТА ЗА ПАРКИРАЊЕ?
Локацијата за паркирање се заснова на GPS сигналот на возилото. За да се осигурате дека локацијата на возилото е точна, проверете дали возилото е во област со добра јачина на сигналот.
ДАЛИ ОВАА УСЛУГА ЌЕ РАБОТИ ДОДЕКА ВОЗЕТЕ?
Да, услугата работи континуирано, дури и додека возите.
ДАЛИ НЕКОЈ ДРУГ МОЖЕ ДА ВИДИ КАДЕ ГО ПАРКИРАВ АВТОМОБИЛОТ?
Секој што ги знае вашите информации за најавување може да пристапи до нив. Ако се сомневате дека некој може да пристапи до информациите на вашата сметка, сменете ја лозинката што е можно поскоро.
БЕЗБЕДНОСТ И СОСТОЈБА НА ВОЗИЛОТО
ИЗВЕШТАЈ ЗА СОСТОЈБА НА ВОЗИЛОТО
КАКОВ Е ИЗВЕШТАЈ ЗА СОСТОЈБА НА ВОЗИЛОТО ВО МОЈАТА АПЛИКАЦИЈА SERVICES NISSANCONNECT?
Апликацијата NissanConnect Services ви овозможува да го проверите статусот на вашиот автомобил во секое време.
Можете да пристапите до извештајот од почетната страница на апликацијата со кликнување на „Состојба на возилото“. Можете да го проверите притисокот во пневматиците или состојбата на моторот. Ако открие проблем, апликацијата ќе ви ги обезбеди потребните информации.
ДОБИВ ИЗВЕШТАЈ ЗА СОСТОЈБА НА ВОЗИЛОТО. ШТО МОЖАМ ДА НАПРАВАМ? СИСТЕМОТ НЕ ГО ПРИКАЖУВА ИЗВЕШТАЈОТ ЗА СОСТОЈБА НА ВОЗИЛОТО
Ако апликацијата и возилото покажат грешка, следете ги дадените упатства.
Секогаш можете да го контактирате претпочитаниот продавач на Nissan за подетална дијагноза и поддршка.
КОЛКУ ЧЕСТО СЕ АЖУРИРА ИЗВЕШТАЈОТ ЗА СОСТОЈБА НА ВОЗИЛОТО?
Извештајот за статусот на вашето возило се ажурира во апликацијата додека возите или по последното возење.
ПАМЕТНИ ПРЕДУПРЕДУВАЊА
ШТО СЕ „ПАМЕТНИ ПРЕДУПРЕДУВАЊА“?
Услугата за предупредување ви овозможува сами да ги активирате системите за предупредување и ве известува кога се исполнети условите за активирање на предупредување. Постојат три типа на предупредувања:
- Предупредување за брзина: Ве известува кога ќе го надминете поставеното ограничување на брзината (може да поставите до 3 ограничувања на брзината во исто време).
- Предупредување за надминување на времето на возење: Ве известува ако возилото се вози надвор од дозволениот период на возење (може да поставите 1 временско ограничување за возење во исто време).
- Предупредување за надминување на зоната за возење: Ве предупредува ако возилото влезе или излезе од избраната зона.. (може да поставите до 3 зони за возење во исто време).
ШТО Е ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ ЗА ЗОНА?
Предупредувањето за зона ви овозможува да дефинирате предупредување ако возилото ја напушти зоната каде што е дозволено да вози или влезе во зоната каде што е забрането да се вози.
Можете да ја дефинирате географската област во апликацијата NissanConnect Services. Можете да изберете да бидете известени секогаш кога:
- вашиот автомобил ја напушта таа област или
- вашиот автомобил влегува во таа област
ШТО Е ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ ЗА БРЗИНА?
Функцијата за предупредување за брзина, достапна во подменито за следење и предупредување, ви овозможува да го поставите ограничувањето на брзината во три прагови. Штом автомобилот ќе ги надмине овие брзини, ќе добиете известување на вашиот паметен телефон.
ДАЛИ ПРЕДУПРЕДУВАЊЕТО (ВРЕМЕ/БРЗИНА ИТН.) ЌЕ ГO АКТИВИРА СЕКОЈА ПРОМЕНА НА ВОЗИЛОТО И/ИЛИ СТИЛОТ НА ВОЗЕЊЕ?
Предупредувањата не менуваат ништо физички на возилото. Кога предупредувањето не се следи, известувањето се испраќа и до екранот на мултимедијалниот систем на возилото и до апликацијата NissanConnect Services.
ДАЛИ МОЖАМ ДА ПОСТАВАМ ПОВЕЌЕ ПРЕДУПРЕДУВАЊА?
- Ограничување на брзината: може да поставите до 3 ограничувања на брзината во исто време.
- ограничување на времето на користење: може да имате поставено 1 временско ограничување на користење во исто време.
- Ограничување на зоната: може да поставите до 3 ограничувања на зоната за возење во исто време.
ШТО Е ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ ПРЕД - ВРЕМЕТО?
Предупредувањето за надвор од oпределено време ви овозможува да го одредите временскиот период во кој е дозволено да се вози вашиот автомобил.
Доколку автомобилот се вози надвор од поставеното време, за тоа ќе бидете известени преку апликацијата NissanConnect Services, но и преку екранот на мултимедијалниот систем.
КАКО МОЖАМ ДА ГО ДЕАКТИВИРАМ ПРЕДУПРЕДУВАЊЕТО?
Можете да пристапите до сите предупредувања преку почетната страница на вашата апликација. Ќе видите список со сите тековни предупредувања.
Можете привремено да го оневозможите предупредувањето или трајно да го избришете.
КОЛКУ ВРЕМЕ МИ Е ПОТРЕБНО ЗА АКТИВАЦИЈА НА МОЕТО ВОЗИЛО?
Во зависност од покриеноста на вашата мрежа, во рок од неколку секунди може да очекувате активирање на предупредувањата за возење надвор од дозволеното време и брзо возење. Предупредувањето за зона ќе се активира откако ќе бидете во забранетата област 2 минути.
КАКО МОЖАМ ДА ПОСТАВАМ ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ ВО АПЛИКАЦИЈАТА?
Можете да го поставите предупредувањето со отворање на апликацијата NissanConnect Services и избирање;
- {{ Следење >
- Додајте Следење >
- Додадете предупредување >
- Додадете име и икона >
- Зачувај}}
ПОМОШ ВО СЛУЧАЈ НА ДЕФЕКТ
ШТО Е ПОМОШ НА ПАТ?
Помошта при дефект ви овозможува да повикате регионална служба за влечење или услуга за помош при дефект. Нивниот контакт може да го најдете на Инфо > Услуги на Nissan Connect > Јавете се на „Помош на патот на Nissan“, а во возилата опремени со систем за навигација, можете да ја притиснете иконата на слушалката на екранот на мапата.
УДОБНОСТ И ПРАКТИЧНОСТ
ДАЛЕЧИНСКО ВКЛУЧУВАЊЕ НА СВЕТЛАТА И СИРЕНАТА
КАКО РАБОТИ ДАЛЕЧИНСКИОТ КОНТРОЛА НА СИРЕНАТА И СВЕТЛОТО?
Функцијата далечински управувач со сирена и светла ги активира сирената и светлата на вашето возило.
Ве молиме имајте предвид дека оваа функција работи само кога палењето е исклучено (може да се забележи по исклучување на сите надворешни светла на вашето возило) и кога автомобилот е заклучен. Исто така, проверете дали автомобилот е во зоната на добра покриеност со силен сигнал.
ДАЛИ ДАЛЕЧИНСКОТО УПРАВУВАЊЕ НА СВЕТЛАТА И СИРЕНАТА РАБОТИ ДОДЕКА ВОЗЕТЕ?
Далечинскиот управувач на сирената и светлата не работи додека возите.
ДАЛИ МОЖАМ ДА ГИ АКТИВИРАМ СИРЕНАТА И СВЕТЛАТА ОДДЕЛНО?
Далечинскиот управувач на сирената и светлата ви овозможува:
- индивидуално активирање на светлата
- истовремено активирање на сирена и светла
Не можете да ја активирате сирената поединечно.
КОЛКУ ВРЕМЕ ТРЕБА ЗА АКТИВИРАЊЕ НА СИРЕНАТА И СВЕТЛАТА НА ДАЛЕЧИНА?
Времето потребно за вклучување на сирената или светлата зависи од јачината на сигналот во областа во која се наоѓа возилото, но генерално во рок од 30 секунди.
ДАЛЕЧИНСКО ЗАКЛУЧУВАЊЕ/ОТКЛУЧУВАЊЕ НА ВРАТАТА
КАКО МОЖАМ ДА ПОСТАВАМ БЕЗБЕДНОСЕН КОД СО 4 ЦИФРИ?
Можете да поставите безбедносна лозинка во вашата апликација со избирање
- Профил >
- Податоци за возилото >
- Нова безбедносна лозинка и следете ги упатствата на системот. За оваа постапка ќе треба да седите во возилото.
Можете исто така да го изберете копчето за заклучување или отклучување на почетниот екран, потоа притиснете го копчето за креирање/ресетирање безбедносна лозинка и следете ги упатствата. За оваа постапка ќе треба да седите во возилото.
КАКО ФУНКЦИОНИРА УСЛУГАТА ЗА ЗАКЛУЧУВАЊЕ/ОТКЛУЧУВАЊЕ НА ВРАТАТА ДАЛЕЧИНСКИ?
Оваа функција ви овозможува да го заклучите и отклучите вашиот автомобил и прикажува дали возилото е заклучено или отклучено.
НА КОЛКУ НАЈГОЛЕМА ДАЛЕЧИНА ОД ВОЗИЛОТО РАБОТИ ДАЛЕЧИНСКОТО ЗАКЛУЧУВАЊЕ И ОТКЛУЧУВАЊЕ НА ВОЗИЛОТО?
Функцијата за далечинско отклучување и заклучување работи на сите растојанија. Осигурајте се дека автомобилот е во добра покриеност со силен сигнал за оптимални перформанси.
ДАЛИ ЌЕ ДОБИВАМ ГРЕШКА ПРИ ЗАКЛУЧУВАЊЕ И ОТКЛУЧУВАЊЕ НА ВОЗИЛОТО?
Проверете дали сте поставиле безбедносна лозинка за време на процесот на поставување на системот.
Проверете дали возилото е веќе заклучено/отклучено. Ако не ја отворите вратата на возилото во рок од 30 секунди по отклучувањето на возилото, автомобилот повторно ќе се заклучи.
Погрижете се никој да не седи во автомобилот и сите врати, хаубата и капакот на багажниот простор да се затворени.
КОЛКУ ВРЕМЕ Е ПОТРЕБНО ЗА ДА СЕ ЗАКЛУЧИ ВРАТАТА?
Функцијата за далечинско заклучување и отклучување на возилото треба да работи во рок од 30 секунди. За оптимално функционирање на функцијата, возилото мора да се наоѓа во добар покриен сигнал.
ДАЛЕЧИНСКА КОНТРОЛА НА КЛИМА
КАКО РАБОТИ ДАЛЕЧИНСКОТО УПРАВУВАЊЕ НА КЛИМАТА?
Функцијата за далечинскоа климатизација ви овозможува да го загреете или разладите автомобилот пред да седнете зад управувачот.
ЗОШТО ДОБИВАМ ПОРАКА ЗА ГРЕШКА КОГА КОРИСТАМ ДАЛЕЧИНСКИ КОНТРОЛА НА БАТЕРИЈАТА?
Проверете дали клима уредот е веќе вклучен. Можеби вашето возило е во зона со лош сигнал. За оптимално функционирање на функцијата, возилото мора да се наоѓа во областа на добар сигнал.
Проверете и дали возилото веќе се користи. Во спротивно, нема да можете да ја користите оваа услуга.
КАКО МОЖАМ ДА ГО ПОСТАВАМ ВРЕМЕТО НА РАБОТА НА КЛИМАТА?
За да го одредите времето на започнување на полнењето, следете ги следните чекори од Упатството за употреба или Упатството за брз почеток.
Имајте предвид дека оваа функција е опремена со електрични возила произведени од мај 2019 година и може да се контролира само од возилото, а не од апликацијата NissanConnect Services.
КОЛКУ Е МАКСИМАЛНОТО РАСТОЈАНИЕ НА КОЕ МОЖАМ ДА ЈА КОРИСТАМ СЕРВИСОТ СО ДАЛЕЧИНСКИ КОНТРОЛА НА КЛИМАТА?
Можете да ја користите одликата за далечински управувач на клима уредот каде и да сте. Осигурајте се дека автомобилот е во добра покриеност со силен сигнал за оптимални перформанси.
КОЛКУ ВРЕМЕ ТРЕБА ЗА ИЗВРШУВАЊЕ НА НАРЕДБАТА?
Времето на вклучување на далечинскиот управувач на клима уредот зависи од јачината на сигналот во областа каде што се наоѓа возилото, но обично во рок од една минута.
ПОЛНЕЊЕ
УПРАВУВАЊЕ СО БАТЕРИИ
ШТО Е СИСТЕМ ЗА УПРАВУВАЊЕ СО БАТЕРИИ?
Набљудувањето на батеријата ви овозможува да пристапите до информации за статусот на батеријата, проценетиот опсег, брзината на полнење и далечински да започнете со полнење на вашиот електричен Nissan.
КАКО МОЖАМ ДА ГО ОДРЕДАМ ВРЕМЕТО КОГА ПОЧНУВА ПОЛНЕЊЕТО?
За да го одредите времето на започнување на полнењето, следете ги следните чекори од Упатството за употреба или Упатството за брз почеток.
Имајте предвид дека оваа функција е опремена со електрични возила произведени од мај 2019 година и може да се контролира само од возилото, а не од апликацијата NissanConnect Services.
ОТКРИЈТЕ ГИ НАШИТЕ ПОВРЗАНИ МОДЕЛИ
ОТКРИЈТЕ ГИ НАШИТЕ ПОВРЗАНИ МОДЕЛИ
Nissan JUKE
Nissan QASHQAI
Клиентите не треба да се потпираат само на карактеристики кои го олеснуваат возењето. Некои функции нема да работат во сите услови и околности. Мора да се почитуваат ограничувањата на брзината и другите ограничувања. За повеќе информации, контактирајте со овластен Nissan застапник.
Фотографиите на веб-страницата www.nissan.mk се симболични и служат исклучиво за информативни цели. Сите податоци и информации прикажани на веб-страницата и во документите се привремени и предмет на промена. Го задржуваме правото на грешки во текстот. Поради последиците од глобалниот недостиг на полупроводници, некои елементи на опремата прикажани на веб-страницата и во брошурата моментално не се достапни. Во сегашните услови, тешко е да се предвиди достапноста на специфичните елементи на опремата, кои можеби не можат да се добијат во конкретниот случај поради глобалниот недостиг на полупроводници. За најновите информации, обратете се до најблискиот овластен застапник.