ВРВНИ ПЕРФОРМАНСИ

НАСЛЕДСТВО НА МОДЕЛОТ NISMO

Нема потежок испит од автомобилски трки. Самото присуство е голем предизвик, а победата круна на сето тоа. Од 1984 година со оделот на Nissan за развој на тркачки автомобили со Nismo раководадат инженери со една цел: најдобри перформанси на Nissan.

uvodna
ИСТОРИЈА БОГАТА СО ПОБЕДИ

Datsun со мотор од  747cm3 во 1936 година прв пат оствари победа во историја на марката. Nissan, сопственик на името Datsun од тогаш постојано се натпрварува и победува. Од Јапонија до Ле Манс, од Дакар до Дејтон, нашето вложување во иновации го направи Nissan Motosport доминантна сила. Без разлика дали се работи за еволуција на моделот  Skyline во легендарниот GT-R или автомобили на иднината - како револуционерниот  Nissan Delta Wing и елекртичниот тркачки автомобил Leaf- се тркаме со автомобили кои ги создадовме и победуваме во трките во кои учествувавме.

ДЕСЕТ ГОДИНИ ТРКАЧКО ИСКУСТВО

Nismo е службен оддел на Nissan за развој на тркачките автомобили од 1984 кога е формирана креативна група на  Nissan инженери. Името Nismo претставува синоним за страст, стручност  и најголеми перформанси што ги нуди Nissan - како и десетгодишно искуство во натпреварување.

ПОСИЛНИ ОД БИЛО КОГА

ПЕРФОРМАНСИ

Конструиран согласно строги критериуми, тестиран во воздушен тунел и докажан во автомобилски трки, Nissan Juke Nismo RS е плод на десетгодишно искуство на тркачки патеки. Тоа е кросовер со врвни перформанси.

performanse photo
ALL-MODE 4x4-i
ALL-MODE 4x4-i

Традиционалниот систем за погон на сите четири тркала ја распоредува силата на предна и задна осовина.  Nissan Juke Nismo RS не е трдиционален автомобил па е опремен со систем за пренасочување на вртежниот момент на секое тркало поединечно.

ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА СИЛАТА
ЗГОЛЕМУВАЊЕ НА СИЛАТА

Уште помоќен 1,6 -литарски DIG-T бензиски мотор во Juke Nismo RS специјално е преправен каде силата е покачена до 218KS  (160 kW ) на модели со преден погон и до 214 KS (157kW), а за модели со преден погон и рачен менувач од 250Nm  на 280 Nm.

ЗАВРШНИ ДЕТАЛИ
ЗАВРШНИ ДЕТАЛИ

Специјално дизајнираниот издувен систем  го подобрува звукот и перформансите на моделот Nismo RS. Широка издувна цевка и проточниот пригушувач создаваат подлабок звук како потсетување на тркачките корени.

МЕНУВАЧИ

МЕНУВАЊЕ БРЗИНИ КАКО ТРКАЧ

Во ексклузивниот Juke Nismo RS  со погон на четри тркала,  иновативниот менувач Nissan Xtronic со елекртонско управување е споен со командите на менувачот по пример на тркачките автомобили.

mjenjači slider
РАЧНА КОНТРОЛА

Контролата е најважна. Шестостепениот менувач го прави возењето повозбудливо. Кај моделот Nissan Juke NISMO RS со преден погон засилен е синхронот на првиот и вториот степен на пренос што ја зголемува брзината и прецизноста на менувачот, а краткиот чекор на менувачот го одржуваат моторот во оптимален број вртежи. Моделите NISMO RS  имаат спирален блокирачки диференцијал.

mjenjači slider
МЕНУВАЊЕ БРЗИНИ СО ПРСТИ

За разлика од традиционалните автомобили со автоматски менувач, Xtronik менувачот во Nissan Juke му дава поголема сила. Nissan Juke NISMO RS овозможува и дополнително возбудување со 8-степениот автоматски менувач и можност за менување на брзини со плочка на управувачот.

mjenjači slider

ИНСПИРИРАНИ ОД АВТОМОБИЛИЗМОТ

ВРВНИ ВОЗНИ КАРАКТЕРИСТИКИ

Управувањето го прилагодивме и ја спуштивме суспензијата. Автомобилот исто така го опремивме со гуми со високи перформанси и 18-инчни фелни, со цел да го подигнеме Nissan Juke Nismo RS  на повисоко ниво.

upravljanje photo
ПОЈАЧУВАЊА

Со подобрени возни карактеристики и пократка каросерија и шасија кај Nissan Juke Nismo RS се добива попрецизно управување и контрола на суспензијата.

сопирачки
сопирачки

Со унапредување на перформансите и силата на моторот кај Nissan Juke Nismo RS, моравме да обрнеме внимание и на сопирaчките. Подобрена е сопирачката сила со поголеми дискови напред, вентилирани дискови од сите страни  и  плочки  со стабилна температура. Шепите на сопирачките оставаат исто така силен впечаток.

СПОРТСКИ ПЕРФОРМАНСИ
СПОРТСКИ ПЕРФОРМАНСИ

Спортски перформанси на гумите во нископрофилни темни алуминиумски фелни со десет краци на Nissan Juke Nismo RS му даваат подобри перформанси на мокра и сува подлога.

ПРАШАЊЕ НА ПРИНЦИП

НАДВОРЕШЕН ИЗГЛЕД

Основниот дизајн го преземавме од Nissan врвниот автомобил  GT-R. Задните и предните браници ги редизајниравме, додадовме дифузер, модифициравме заден спојлер и ги спуштивме летвичките од праговите. Конечен резултат: поголем аеродинамичен притисок и подобри аеродинамични карактеристики.

vanjski photo
NISMO ЦРВЕНИ КУЌИШТА НА РЕТРОВИЗОРИ
NISMO ЦРВЕНИ КУЌИШТА НА РЕТРОВИЗОРИ

Juke Nismo RS доаѓа со силни Nismo црвени куќишта од ретровизори, со што на сите ќе им покажете дека ова не е обичен Nissan Juke.

ЦРВЕНА ПРУГА
ЦРВЕНА ПРУГА

Пруга од иста Nismo црвена боја се протега од ивицата на предната маска до предниот калник, па се спушта преку помалите отвори.

ПОХРАБАР ОДВНАТРЕ

ВНАТРЕШЕН ДИЗАЈН

Внатрешноста во Juke Nismo RS инспирирана од трки исполнета со високи перформанси. Спортски предни седишта пресвлечени со везена брусена кожа, управувач пресвлечен со кожа и алкантар  во особен Nissan стил. Juke Nismo се гордее со своето спортско наследство.

interior photo
АЛКАНТАРА И КОЖА
АЛКАНТАРА И КОЖА

Ексклузивната внатрешност во Nismo RS ја красат управувач обложен со црн алкантар и кожа како и црвен белег за рамна позиција на управувачот превземен од светот на тркачко натпреварување, а и рачката на менувачот порабена со црвен раб.

NISMO RS МЕРАЧ НА ВРТЕЖИ
NISMO RS МЕРАЧ НА ВРТЕЖИ

Својот спортски стил Nismo RS го покажува со силно црвен мерач на вртежи.

ДЕТАЛИ КАКО ОД ТРКАЧКИ ПАТЕКИ
ДЕТАЛИ КАКО ОД ТРКАЧКИ ПАТЕКИ

Juke Nismo RS својот натпреварувачки стил го покажува со предни седишта Recaro,  оргинални облоги и инструмент табла со ефект на брусена кожа и  Nismo црвени рабови.